کلیه بزرگ تحت پوشش با کیست است پیوند کلیه تنها گزینه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بزرگ تحت پوشش با کیست است پیوند کلیه تنها گزینه

دوست خوب با PKD تشخیص داده، دکتر به او گفت که او تا به کلیه ها بسیار بزرگ تحت پوشش با کیست. این برای او خیلی بد بود و از او می خواهم به دانستن است پیوند کلیه تنها گزینه است؟

در گذشته، پیوند باید تنها انتخاب برای این وضعیت، اگر دیالیز نمی توانند کار کنند هر بیشتر. اما در حال حاضر آن را متفاوت از گذشته است، برخی از درمان های جایگزین دیگر است که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند وجود دارد. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از آنها است، با کمک از این درمان، ما می توانیم درد که PKD را و اجتناب از عوارض کیست که منجر به کاهش.

سه مرحله از این درمان برای کنترل کیست وجود دارد. اول برای کنترل رشد کیست، دوم برای درمان آنهایی که بزرگ شده، آخرین عرضه برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها برای تعمیر کلیه، به طوری که آن را می توانید جلوگیری از بدتر شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه. علاوه بر این، مواد فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح از سلول های دیواره کپسول. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن است یا نه، شما می توانید دکتر آنلاین تماس با ما به طور مستقیم و به ما بگویید که چقدر بزرگ و چگونه بسیاری از کیست هستند.

اگر شما از کلیه ها بزرگ شده پوشش داده شده با کیست رنج می برند، عصبی نشوید، پیوند کلیه است که تنها گزینه نیست، برخی از درمان های جایگزین دیگر وجود دارد در اینجا برای کمک به بهتر زندگی می کنند و طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی بیشتر موثر است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، کلیه بزرگ، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: